luni, 22 octombrie 2012

Scandal- Amanda QUICK

Emily Faringdon este o roşcată cu personalitate care face plasamente la bursă, ia parte la o societate literară şi are o pată în trecut. De aceea este unealta potrivită pentru contele Simon Blade care şi-a planificat răzbunarea pe seama familiei tinerei domnişoare folosindu-se de firea pasională a tinerei.
Contele Blade este un tânăr lord care a trăit în Orient şi are o pasiune pentru dragoni şi ceaiul Lap Seng, asta pe lângă tânara sa soţie pe care încearcă să o stăpânească.
 Îmblânzirea ei şi noile sentimente care îi dau târcoale contelui fac lectura să zboare. Eu am citit toată cartea în 3 ore jumătate,pe tren şi am recitit şi acasă  cartea pentru că replicile dintre Emily şi Simon sunt savuroase şi acţiunea e clasică pentru o poveste romantică.


Cartea are 310 pagini şi este scoasă la Lira dar eu o am din revista Lumea Femeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu