miercuri, 23 mai 2012

Desenul din covor- Henry James

La inceput fuseseram in disputa,dar curand am vazut ca, si fara sa misc eu un deget,pasiunea lui nebuna avea si momente proaste. Se repezea pe piste false,asemenea mie -batea din palme descoperind noi lumini si le vedea stinse de adierea paginii intoarse.

E o carte delicioasa si micuta,eu am asteptat o vreme pana sa o cumpar dar m-a ajutat MULT HUMANITAS fiindca era pusa la raftul cu 5 lei si pur si simplu era mai mult decat accesibila. Mie imi place desenul si imi plac covoarele...desi e vorba despre un tanar cronicar cultural,destept si perspicace, intalnindu-si autorul stimat a carui ultima carte o recenzase cu un articol in ziar ,acesta ii marturiseste ca in carte e ascuns un secret pe care nimeni pana acum nu l-a descoperit. De aici se tese povestea, obsesia,iubirea si jocul de roluri, repulsia si multa bibliografie. Recomand cartea pentru savoare frazelor care sunt utile in citate,atunci cand simti ca vrei sa spui ceva simplu si de efect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu