duminică, 15 mai 2011

Nopti Orientale- Zully Mustafa

Care sint temeiurile iubirii?
Poate este de-ajuns sa deschizi ochii si sa te induioseze chipul de-alaturi care doarme cu nasul infundat in perna.
Un lucru pe care oamenii casatoriti il uita adesea. De-aceea ajung uneori sa-si intoarca spatele prin patul comun.
Dar ziua?
Ziua cum uita sa se sarute, asa ,din senin, doar pentru ca exista unul in viata celuilalt? Mi se pare tragica o astfel de singuratate...Si totusi ea devine atat de normala....
Daca ma scindez in doua si ma gandesc la mine ca si cum as avea deodata, printr-un salt strengar in timp, vreo 50 de ani, poate chiar 60, ma cert singura si-mi spun asa : " draga mea, ai fost o proasta, n-ai trait cum se cuvine, ai fugit de jocuri frumoase, si toamne melancolice si de iernile inimii? Ai mai iubi barbatii astia si femeile daca n-ar fi asa cum sint?
Ai mai indragi locul acela unde te cauti si te regasesti de fiecare data cand mori si invii? Dar strazile? Ai mai avea amintirea tocurilor tale pe asfalt daca nu le-ai strabate noaptea tinand de brat o prietena foarte buna? Sau ti-ai mai aseza capul pe umarul iubitului tau cand oboseala te cuprinde?
Mi-e draga batranica asta care ma trage de urechi si-mi aminteste de fiecare data cat de enervant de vie sint pentru altii...si ca asa trebuie sa raman. Un cumul de terminatii nervoase care vibreaza la orice mi-e drag.
Iubiti pana la ultima suflare, pana la noaptea din urma...


Primul capitol,din primul volum, Zully Mustafa este femeia care a fost si este si va ramane un model al meu din care am invatat multe si pe care o invoc in unele clipe cand nu sunt priceputa si perceputa asa,simplu, si cer doar sa fiu lasata in pace, e vibratia mea....recitesc ambele volume si le recomand din suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu