vineri, 9 octombrie 2009

tatuajele nu se lasa la garderoba


Francisc Pacurariu-tatuajele nu se lasa la garderoba



Anticariat stradal- 8 lei.


Marturisesc ca m-am lasat sedusa de titlu,am ajuns sa rasfoiesc aceste 2 pagini si m-am indragostit imediat,greseala imensa a fost ca nu am rasfoit pana la capat...in general personajul principal Onisifor Suciu,foarte interesant creionat pe coperta 4,e un amalgam aiurea,cu tovarasi,din care eu sincera sa fiu nu am inteles nimic,e o poveste greoaie si obositoare,interesante sunt doar interventiile personale ale scriitorului,cu ganduri si reflectii absolut originale...

intr-un final cred ca am sa decupez paginile care ma intereseaza si care m-au sedus,o sa le lipesc in marele meu album literar si restul cartii o sa ajunga la fabricat de cercei sau martisoare.

Trista putin,asteptam un boom imensa sa ma dea pe spate,gust amar,raman totusi la scriitura modernista sau postmodernista pentru ca handicapul acesta al personajului suprareal e conturat mult mai prietenos si mai accesibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu